.

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Jangan tanya tinggi aku berapa.

" Shud , tinggi ko berapa eh ? "
" Maksu , awat rendah sangat. Haha (sambil gelak perli) "
" Shud , cuba ko gayut hari-hari kat taman tu. Hihihi. Kot boleh tinggi lagi ke "
" Yang , kawen nanti kena tempah la baju awak. Nak beli terus non-ado saiz. Kikiki "



Kome penah di tanya soalan dan kenyataan sebegini ???
Arghhhhh.....stress yang amat bila orang dok tanya pasal tinggi ni berapa. 
Errrr..tak boleh ke tanya soalan laen.


Cuba la cakap macam ni ka , 


" Shud , awat comel sangat ni ? (Haha , takde la aku terasa sangat diri ni rendah sangat kan)
" Maksu , takpa aih. Rendah pon cute hapo. " (Haa..sejuk siket dengonyee :P )
" Shud , takyah la susah-susah gayut tiap hari. Camni pon ok. " (Bagus ! Aku ni memang malas nk senaman segala)
" Yang , takpa , nanti kawen i tempah spesial baju untuk u. Lawa punyaa. (Hahaha, lau camni aku tak kisah. Sayang lagi hado xD )



Uwaaaa...yang lagi aku hangin bila ada yang kata, orang yang rendah ni kena tambah ketinggian sebab akan :


(1) mempunyai bilangan anak yang kecil. Haambooi kemain. Mak aku pon takde tinggi mana. Anak ramai ja.  7 orang lagi.

(2) menerima gaji yang rendah. Belum cuba belum tahu kan. Rezeki setiap orang lain-lain. Negative thinking. Puuuiii xP

(3) sukar mencari fesyen pakaian dewasa. Ewah ewah. sapa cakap? Selama ni aku pakai baju tak penah pulak orang cakap " Eeeii , awat hang pakai baju macam budak-budak ni" Okay.

(4) tidak dipandang serius. Yekeee ??


Klik gambar untuk ketinggian tumbesaran.


Emo tak? Haha , yes! Agak sensitip okay pasal tinggi-tinggi ni. Tapi serendah-rendah mana pun, kita MESTI bersyukur sebab dilahirkan dengan tubuh yang comel dan organ yang sempurna macam ni ok. Okay, anak-anak. Alaaah , rendah tu apa la sangat. Still lagi dapat bawak beskal, moto, keta, lori suma kan ? Wat lekkk suda. Chill bebeh =)



Nah ! Check ni. Are you ideal or not ? (^__^)/



# tiap ari nak makan kacang panjang. untung-untung boleh tinggi. Kuikui. Boii =D



2 comments:

hazanis said...

hewhew kita pun malu if ada yg tnya tentng tinggi..:P

|shuhadaothman|TM said...

Hahaha. kan xD
Lepas ni jgn jawab kalu org tanye taw =P