.

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Wordless Wednesday # Thank you Wanieys Qalief




Assalamualaikum kalian. 

Nampak tak brooch bunga yang kiut kat atas tu? Comel kan. Hihi. Macam tahu tahu je kak Wanieys yang gue tengah kekurangan brooch skrg. Yess! Tak payah beli lagi. Jimat duit! Muehehe. Terima kasih Kak Wanieys. Semoga ikatan persahabatan alam maya ni kekal sampai bila-bila. Kan GSF? Errr, bila boleh jumpa ramai-ramai ni? Jeles gue tengok Deqla, Ayu ngan Dya dah jumpa pon tak habes-habes lagi ni. Muahaha :P


Nahh! Hasil x dapat tido malam tadi. Khas untuk Kak Wanieys. Ade iras x? Maaf lee.. Gue budak baru belajar. Huhu  ^^






18 comments:

izan mama mia said...

wah...shu pun dapat juga eks...
wah-wah-wah...wani dapat lukisan comel comel dr shu lor...er..ni wat jelez nie...hiiihihih..gurau jer...dok fikir..napalah mama ni xdok bakat melukis..hihiih

wan nurul hezrina said...

hehehe shu lawa lukisan wanie n her son2=)lawa jugak brooch dia kasi tuhkan?

CikNana said...

eee.bestla...he

Niswatus Solikah Samik said...

woahhh! gilerk ah shu! cantik ah lukisan tu! betul x tipu! hehe

Cik Nur said...

cantiknya lukisan tu.!
sebijikk..!

kinara kinatara said...

wah cantik lah vector 2..muhehehe:)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

shuuuuuuuuuuuuu muuuuaaaahhh 4juta kali...cantik vector tu...shukernyerrr akak amek k..thanks sgt tau..lebiu la shu....sama2 juga utk brooch tu k hehe....*senyumsampaitelinga*

p/s:xder tips la follower 1k tu rajin bw jer...tu nengok follower shu dh nak cecah 1k xlama dh tu hihi

Nyue said...

wahhh..best la shu..dpt brooch..hehe

shu cantik la lakaran tu..buat kat nyue satuu..ehehehe

Azzah said...

Kemas je vector shu..

dya bunga said...

cantiklah vector tu..

p/s : jom2 jumpa..hihi

Si Matatajam said...

Cantiknya shu buat.bertuah Wanieys...nak jugak bleh..hi hi malu2 sambil tutup muka..

Deqla manjew said...

cantik kaler brooch tu. lukisan pun cantik..sama sgt lg2 qalief..jeles yer? haha.. ade ku kesah... jom la jmpe kalo dah jeles sgt tu..huhu...

jaakechik said...

cantik shu lukis! hehe... kaler brooch pun cantik!

Chic Na said...

comel la shu lukis. suka tengok. :)

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

kawaii-ne... tak color pun comel da>.<

Fiza Suhaimi said...

cantik la vektor yang akak lukis tu. teruskan mengasah bakat akak. asah tajam tajam! heheh..

waaa cantik la brooch yang akak dapat tu.. warna biru lagi.. adik shukaaa warna biru.. :D

Cik Aini said...

sama lah..
cantik..cnfirm waniey suka :)
muka Qalief pun dh jd iras2 sama..mmg berbakat lah :)

Che Rosliza Che mat said...

cantik broach tue...waniey kasi erk...comel..