Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Empat mata bersama pemilik Jaakechik Corner



Haritu, 30-1-2013. Gue eksaited sebab dapat call dari Kak Jaa, pemilik blog Jaakechik Corner ajak jumpa. Mana tak eksaited, dah lama tunggu gewe Kelate ni mai Penang. Lepas tu siap nak bawak Fikri lagi. Haha. Lagi la gue eksaited.  

Time tu kitorang set jumpa dekat KFC. Gue bajet dekat komtar je la. Last-last tempat lain. Haha, masak! Gue mana tahu jalan. Kat Penang ni yang gue tahu jalan pegi kerja & pergi Bayan Lepas je. Area Georgetown memang gue failed! Muahaha. Then, terpaksa la Kak Jaa anak beranak datang ambik gue kat komtar. Kesian dorang. Dah la dengan jem lagi. Malu. Orang yang datang dari jauh lagi tahu jalan sini. Huhu

Sampai KFC, terus salam-salam. Malu pon ado mula-mula tu. First time jumpa live gini. Selalu tengok kat blog je kan. Haha. Selamat la kak Jaa ni peramah. Ada je benda nak buat sembang. Kalau tak, mau tunduk muka gue time tu. Hahahaha. Bajet pemalu sangaaat :p Bro in-law n husband dia pon ramah. Fikri pulak mau je dengan orang. Tak puas rasa dok main dengan dia. Kak Jaa, next year mai Penang, boleh la jumpa lagi. Time tu maybe gue dah tau jalan area sini kot. Haha *Kot*

Gambar curik dari blog Kak Jaa. Gue je yang nampak sememeh. Konon penat kerja. Haha :3

#Jeles tengok Kak Jaa. Kurus. Beza beno dengan gue. Gemok :/
# Baju coklat tu housemate, merangkap teman sekerja gue, Kak Mus. Teman ke sana ke sini :)



Ni time Fikri bagi kiss before balik. Haha. Dah pandai yee die. Alahai, rindu budak kecik ni. Kak Jaa, next time datang bawak Fikri lagi. Meh shu jaga. Hihihi ;D 

Alhamdulillah, niat nak jumpa akhirnya tertunai even sekejap. Sekejap-sekejap pon, gue happy. Hasrat jumpo blogger tu dah tercapai :)

Ehemm.. Sape lagi yang dok Penang ni?? ^^

Baca entri kak Jaa di SINI!



Allah Pencipta langit dan bumi, dan bila Dia berkehendak sesuatu, maka Dia hanya mengatakan kepadanya: "Jadilah!" Lalu jadilah ia." ( Al-Baqarah: 117)

- Sesungguhnya tiada yang mustahil dengan izin Allah -


19 comments:

Miss N™ said...

dua2 comel..!
heeee... :D

InsyaAllah..de masa kita jumpa ye shu...

Chic Na said...

ingatkan jaa dah kecik. rupanya shu lg kecik. huhuhu.. bila nk jumpa chic na lak? ;)

EkaTikah said...

wah wah.. meh mai melake jumpe kite.. hehe.. :P

Solehah Shamsuddin said...

Wah seronoknya shu dpt jmpe kak Jaa :)

LYAfrina said...

bestyer,,,,
leh jumpa ke dunia realiti

Unknown said...

dah baca entri jaa... wahh smpai nk jaga fikri..haha...mmg best jmpe blogger..

Nyue said...

bestnya...alahai kak jaa, cam xkawin je tgk dia..hehehe...fikri da besoq gua tgk..hahah..terbawa gaya shu..gua..gua..

shu..insyallah nyue p penang, nyue contact shu..contact? no shu pun nyue xde..gimana yea..hahahaha

are_lin@yu said...

wahh beznya shu dh jmpa k.jaa..dua2 manis..hehe

Arina Shamsul said...

mmg happy sakan dik kalau teman alam maya menjadi teman realiti.. :)

Mrs Velentine said...

bestnya dapat jumpa kan

jaakechik said...

hoho.. dah wat entrynya yer... januari next lak k.jaa dtg penang ok...muahahaha... lama bbetul setahun lagik..hihihi... oo..k.mus rupanya nama dia k.jaa lupa nk tnya hari tu...

p/s : nanti meh la klate jugak ek..k.jaa bwk jenjalan carik mkn di kelate pulak...heehehe...

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

seronok kan dpt jumpa.. kalau sy pun first time jumpa konfim malu2 tucen..hohoho

Azzah said...

ehem,sis duk jb,jauhnyaaaaa...

lelamaisara said...

wah dah berjumpe ye..bile nak jumpe akak pulak shu..heheh

Si Matatajam said...

Assalamualaikum Shu..sori yek lama akak tak jenguk sini sb tenet still prob lg la...hu hu hu...Tq sb sudi singgah my blog...miss u dear

Cik Ai said...

next turn dgn Ai tau.hehehe

eh2..malu tau org klate yg bw g jln2.hahaha

Nurul Says said...

bestnya jumpa blogger :)

9n0L4 said...

wahhhhhhhhh. bile nak jumpe kak jaa yg ini pulak? :)

Si Matatajam said...

Tak jumpa Miss Banu ke dear