Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

As a reminder ;)





Sebagai peringatan untuk diri. Kalau boleh nak elak jadi macam ni. Bukan apa, mati tu bila-bila boleh jadi. In shaa Allah. Apa-apa pun, usaha elak. Salam Jumaat :)




p/s : Excited semalam first time dapat jumpa kak Jaa (Jaakechik Corner) anak beranak. Blogger pertama gue jumpa. Ehemm. Tengkiu again kak Jaa for the Golden Wrap. Murah rezeki akak. Aminn. Phone bateri low semalam. Tak dapat nak tangkap gambo. Kena tunggu orang sana update dulu la gamaknye ;D


p/s : Nur, CNY ni free tak? Jumpa jom nak? Shu cuti seminggu. ^_^v





24 comments:

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

terasa..hehehe memg betul tu... thanks dear for the reminder :)

Cik Nur said...

jom2... :)

Nanti nur confirm lain...
sebab nur takut nur kena jemput kenduri je nanti...

mana pic dgn jaa...?

Niswatus Solikah Samik said...

Alamak, terasa pulak baca ayat UIA.. Ya Allah...

#hey bila nak turun shah alam jumpa anis pulak? tak aci ni! haha

Amirul Verdasco Nadzri said...

manusia, macam tu la..aku pun tak terlepas lambat solat masa kerja. tak kerja pun selalu jugak lambat.. haissh..

deno said...

muhasabah diri.... :')

Misz Mieza said...

Terima kasih atas peringatan.. Sama2 kita berusaha ke arah yang lebih baik.. In Shaa Allah.. =)

Azzah said...

Peringatan tuk diri sis gak..

Chic Na said...

insaf jap. -_-

bestnya dating ngan jaa kat penang ye.

Yana Libra said...

wah, dah start nak jumpa blogger2 lain ye..hehe :)

najihah sahami said...

Gulp. Terasa.

#nekk..bila nk jmpa i?

lelamaisara said...

betul la...ya Alllah....
shu nak jumpe shu jugak..hehhe..:)
akak free CNY ni...hee

izan mama mia said...

shu jumpa jaa..wah...tak sabar tgg entry..

Solehah Shamsuddin said...

jelesnya. shu dan nur dekat je kalau nk jmpe. shu, ak nk beraya CNY kt umah, leh x?haha

Cinta Misteri said...

aduhhh terasa kannn. itulah, skang CiM lewat dtg kojer dh mls nk pikir byk. biakpiii laa. bukannya ada allowance tambahan pown klau hari2 punctual.
klau kita lewat dirikan solat, Allah tak pernah marah dn trus2 turunkan bala pd kita. kannnnn....... kita masih lg diberi hirup udara secara percuma. tp ada bosd yg trus pecat pekerja sbb slalu dtg lewat.

Tinta Lana said...

Salam.

Huh, terasa betol entry ni (-_-)

InsyaAllah..usaha lagi baiki diri :)

Deqla manjew said...

betul.. setuju sgt... hihihi...

Yumida Huda said...

nice kata2 pic tu..moga memberi peringatan bt diri ini jg

Nyue said...

mana pic dating dgn kak jaa tuu...letak la..hehehe

wan nurul hezrina abd halim said...

bila lak kita nak jupe shu?ghehehehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah shu jumpa jaakechik bestnyerrr

N.Aima K said...

amboi plan dah baik punya utk cuti seminggu ya!! :)

Arina Shamsul said...

perkongsian yang sangat baik dik..sama2 kita ingat mengingatkan :)

9n0L4 said...

setepek atas muke. huhu. :)

Si Matatajam said...

Betoi kata UAI tu..hu hu