.

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Harapan...harapan menjadi layuuuu !






Semua benda dah buat. Medical check-up done! EPF done! Account bank done! Tapi bila semua dah settle lain pulak jadinya. Hmmm! Susahnya kalau nak mintak tolong orang ni kan. Alahaiiii. Sabar la Shuhada oii. Mungkin ada hikmah setiap yang berlaku  :/



Till then, senyumlah untuk menutupi rasa sakit. Salam :)





23 comments:

are_lin@yu said...

dugaan tu dear..moga tabah ya ;-)..ada apa2 yg boleh ayu bantu?hehe

Fendy said...

memg susah nk minx tolong org kdg2...ermmm

Chic Na said...

never give up shu. :)

kinara kinatara said...

kenapa nyh kak?huhu:)

Nyue said...

sweet ar kacamata tu...nk pinjam jap boleh,,,ahahahaahaahha.....

sabar yea shu...kuatkan hati tabahkan diri...

Cik Nur said...

kenapa ni.?
janganlah layu sebelum berjuang..!

jaakechik said...

jgn putus asa.. cobaann utk shu tuu... nak berjaya kena bsusah2 dulu..sabar yer shu...

Lady said...

cool and relax, dugaan semua tu

Karukord Jagau's said...

yang penting senyuman manis semanis kurma :)

F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A said...

shu...jangan putus asa ek sayang... InsyaAllah... ada rezeki shu nanty tu... btw...kebiasaannya bila kita memang nak mintak tolong seseorang tuh, memang payah nak dapat...tapi kalau orang nak mintak tolong kat kita memang senang....

kalau mintak tolong kat orang kalau jumpa orang yang betol betol baik...InsyaAllah semuanya jadi mudah...

Awana Suzanna said...

ape lgi yg delima tu?? nk mtk tlg org tu biasalah.. mmg susah pun skg...
tp cute glerr gmbar ekh...

shedameor said...

kenapa kak ? tak jadi pegi ke ?

Azzah said...

tabah ye shu..

MarliaMarble said...

datang follow sini..! Hurm..wish u all the best k..=)

nik ros said...

biasa la dik.tak semua benda kita blh mintak tolong org kan. sabar yea :)

Ain Dzaya said...

kita memang murah je nak tolong org..tp turn org nak tolong kita mmg payah kan..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dugaan tu shu...sabar bebanyak k

Niswatus Solikah Samik said...

sabar makwe! :)

wan nurul hezrina said...

semoga kuat yer shu=)insyaallah dipermudahkan nnt

wan nurul hezrina said...

semoga kuat yer shu=)insyaallah dipermudahkan nnt

lelamaisara said...

JGN PUTUS ASA..TAK SEMUA ORNG BOLEH TOLONG KITE...SBAR K DIK

Deqla manjew said...

senyum itu penawar duka..senyum2 sokmo...senyum kamu manis mcm gula. =)

Yana Libra said...

pasti ada hikmahnya~ :)