.

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Wordless Wednesday : Awak jangan sedih eh. Kite ade :')



Kredit to doodler.





Untung kalau ada teman macam ni. Kan? :')



32 comments:

Cik Nur said...

untung punya teman yg saling memahami...

jgn sedih2 ye...

Solehah Shamsuddin said...

Shu jangan sedih ye, Solehah ada :)

Dayana Bahar said...

Insya Allah ada teman macam ni.. carilah pasti jumpa

Azzah said...

untungkan siapa yg ada teman mcm tu..susah nk cari..

Deqla manjew said...

mmg untung..tp x ramai kot. huhu

Mrs Velentine said...

jarang dpt kawan mcm ni..done clik nuffnang

shedameor said...

jarang kan ada kawan macam ni :')

are_lin@yu said...

insyaallah ada teman yg begini ;-) ingat mengingati sesama kita ;-)

Nyue said...

touching baca ayat shu....hope kita dpt jadi teman yg baik :)

Niswatus Solikah Samik said...

untung! :)

PRINCESS FARISHA said...

singgah sini nak jemput join segmen : http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/11/pencarian-bloglist-musim-1-diari-farisha.html

Cinta Misteri said...

InsyaAllah, pstì kamu ada teman spt itu tnpa disedari. Tp, sblum mengharapkn tmn spt itu, alangkh indahnya jk kamu yg mendahului pekerti yg mulia spt itu...

Rakan2 dialam maya ni pown baik2 kan...stuju tk?

kinara kinatara said...

sweetnya law ade kawan yang saling memperingati..:)

izan mama mia said...

jgn sedih2 ..untung ada kawan yg bagi nasihat berguna

Deq's Qienz said...

Miss u lalink..hehee

^^eKaTiKaH^^ said...

sangat beruntung mempunyai teman macam tu.. :')

Tinta Lana said...

Assalammualaikum.

Sangat beruntung sbnrnya shu.. sebab tu kita dianjurkan berkawan dengan org yg baik2..

Supaya bila kita jatuh, dia ada utk naikkan kita.. :)

wisata outboundmalang said...

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

lelamaisara said...

jgn sedih2 ye shu...
untung kalu ade kawan yang memahami..:)

Cik Kay Jue said...

susah nak cari teman yang baik sekarang ni..

jaakechik said...

ada teman yg macam ni mmg seronok. kan?

p/s : sory bru sempat terjah!

Elie Lily said...

teman yang baik sukar dicari. bila da jumpa,sila jaga dia dengan sepenuh hati. :)

Si Matatajam said...

Itulah teman sejati yg sebenar-benarnya

syiela said...

sangat untung... suka kalau ada teman sebegini

jaakechik said...

lama myepi sihat ke shu?

9n0L4 said...

bile jumpe teman yg sebegini, usah lpskn diaaaaaa. :)

Hanih Borhan said...

salam...1st time saya singgah sini...wow,cantik lah blog ni! Cool kot!...

kwn mcmtu biasanya tak ramai,tapi lebih b'harga dari kwn2 lain yg ramai yg hanya tau sakitkan hati kita...kan? Hmm...

etuza said...

kawan yang baik ialah sedia membantu kala kita susah, datang ziarah kita kala sakit. Inilah kawan yg benar2 jujur ikhlas.

Ayuni said...

sweet....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hue xnak sedih2 yer..akak kan ada hehe

Masz Sidek said...

insya allah bila berjumpa teman yg mcm ni hargailah...

Outbound Malang said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Kita semua selalu dihadapkan pada ribuan kesempatan emas yang tersamarkan dengan baik oleh kesulitan.