Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Nose Up Clipper. Berupaya mancung kan hidung?


Assalamualaikum kalian :)



Nose Up Clipper alat mancungkan hidung ?


Nose Up ialah klip berbentuk hidung yang berupaya membentuk dan meninggikan hidung anda. 


Ia adalah Produk Terlaris Di Jepun. Alat Ini khusus dibuat untuk hidung anda untuk menghasilkan kesan yang rata dari tulang hidung anda sampai cuping hidung yang melebar.


Nose Up cukup selesa untuk 
dipakai dan tidak akan mengganggu system pernafasan anda.


Kelebihan Nose Up Clipper ini: 



- Mudah digunakan dan tidak sakit.
- Design Jepun
- Mudah dipakai untuk mempertajam dan meninggikan hidung anda
- Menjadikan hidung anda tambah cantik
- Anti bakteri dan lapisan lembut sehingga tidak menyakiti kulit anda
- Mudah dibersihkan dengan kain bersih atau dengan air sabun lalu dicuci hingga bersih untuk menghilangkan minyak dari hidung kita yang terlekat di nose up clipper


Cara Penggunaan :



- Gunakan 10-15 minit setiap hari, dan lihat perubahannya dalam 1-2 minggu.
- Dipakai diatas cuping, tepat digaris hidung untuk menaikkan hidung.
- Untuk hasil kekal gunakan setiap hari selama 3-6 bulan dan lihatlah perubahan kekal pada hidung anda.










Haha. Amacam? Ade gaya promoter tak? Hewhew. Gue pon baru tahu pasal alat ni. Godek FB then tetiba jumpa orang post pasal benda ni. Ehh? Ade jugak ye. Selama ni, yang gue tahu orang dok lukis-lukis kat hidung je cara bagi nampak mancung. Haha. Da try guna ke? Belum? P beli cepat! Gue pon teringin nak try. Tapi.... takpe la. Gue suka hidung jambu macam ni. Haha :3





21 comments:

Arina Shamsul said...

Alhamdulillah hidung yang ALLAH dah bagi sekarang ni,takmo ubah2 da..:)

CikMai said...

hahaha....idung kite kepek saja...takpe bersyukur , rasa mcm comel jgk jeeee.lalala~

Si Matatajam said...

Dah bersyukur ngan hidung yg tak berapa mancung kurniaan Allah ni.. Hu hu..

Deqla manjew said...

lorh.. camni pun ada ka?? haha... deqla xperlu kot..dah bersyukur dgn kejadian Allah..lgpun, idong deqla dah mancung dah...hahaha.. prasan!

shuhadaothman said...

@Arina Shamsul
hehe. betul tu kak. Syukur apa adenya :)

shuhadaothman said...

@CikMai
takpe cikmai. kepek2 pon janji still leh nafas kan :)

shuhadaothman said...

@Si Matatajam
shu agree ngan pendapat kak M :)

shuhadaothman said...

@Deqla manjew
hahaha. ada jugak degla. shu pon jumpa kt fb. hidung deqla betul mancung. hehe. lawa dah ;)

Rara Nasiha said...

errr, tak tau la hidung ni okey ke tak. janji boleh bernafas cukup la kot. hihi

dya bunga said...

dya suka hidung dya yg skrg..xmau ubah..:)

Chic Na said...

betul ke ni? huhu.. bersyukur jelah dgn apa yg ada. jambu pun jambu lah. hehe..

ღ Ḱᘉ ღ said...

hee, tak perlu kot, dah cantik dah hidung kite semua ni. bayangkan kalau tkde hidung, hermm bersyukur dgn ape yg ade, hihihi >,<

~Cik Sweety~ said...

jambu pun jambuu la shu..yg pntg bole bernafas..ngeee(^__^)

Karukord Jagau's said...

Kat mana ada jual ni....nk beli laa....

jaakechik said...

mcm2 alat kosmetik skang ni, kan? tapi x berani ler cuba..biar ler idung kemek pon...janji ttp cantik..heeee

Tinta Lana said...

Assalammualaikum. Shu, apa khabar..sihat ke syu? Maaf shu, sibuk skit dua menjak ni..nak kawen dah..tpi bukan lana, org lain yg nak kawen,hahahhaha.

Eh, pe hal kawen2 plak ni,keh3 (-_-)

Benda mcm ni pun ada jual ke syu..huhu..1st time lana tau ni..sblm ni lana pernah nampk biskut untuk besarkan breast..tinggal makan biskut je, hah hah hah (geli tpi gelak) hehehehe.

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

mcm2 kn skrg.. boleh la mncungkn idung kte yg kmbg ne

Niswatus Solikah Samik said...

haha! macam2 alat sekarang ni.. kreatif inovatif sangat! haha! btw, kita kena bersyukur seadanya dengan apa yg di cipta kan utk kita.. kan shu? :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hehe bersyukur dgn hidung skang ni

Solehah Shamsuddin said...

ayoyo, kena ke guna menda ni? haha rasanya kalau tonyoh hidung ke atas pn bisa mancungkan hidung shu tu.kikiki shue, miss u la

wan nurul hezrina said...

ku terus pegang idungku bila tgk entri mu nie dik..hikhik akhamdulillah hidung walaupun tak mancung masih oklagi..ada manisnya lagi tapi skang kena flu blehtak nak tukar jap idung.hehehe