.

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Rezeki Ramadhan

Assalamualaikum kalian :)



Alhamdulillah. Berkat bulan ramadhan. Banyak benda yang da buat gue tersenyum, terharu, dan terkeluar ayaq mata. Hoho
Terima kasih buat mereka :)



Sis Jaa orang pertama yang dah buat gue senyum sampai kembang segala bulu dalam hidung. Thank you sis Jaa! Muah siket. Hehe. Suka and TERHARU sangat. Yelaa, dok tengah orientasi bagai ingat jugak nak bagi souvenir kat teman. Hikk. Lebeyuu!

Souvenir dari Penang. Kad raya first ni. Pen USM pon ade. Hehe. Package 3 in 1 :)



Kedua, alhamdulillah. Nama gue tersenarai dalam list pemenang Awesome GA Dunia Sebenar Shida. Gue dapat hadiah sponsor dari Puan Azizah aka Jiejah. Syukran kak! Syukran Shida da buat GA Awesome ni. ^^





Dan harini, alhamdulillah. Nama gue sekali lagi tersenarai dalam list pemenang Konspirasi Blogger Kreatif 2012 anjuran Selendang Merah dan Ain Dzaya. Gue petaruhkan entry ni. Thank you SM dan Ain :)   





Alhamdulillah. Rezeki ramadhan. Bulan mulia. Bulan penuh barakah. Terima kasih Ya Allah. Terima kasih kalian :')







Notakaki tanpa bulu: Sesuatu yang diimpikan tidak selalu menjadi kenyataan. Tetapi, apa yang tidak diduga selalu berlaku dengan tiba-tiba. Benar.




22 comments:

izan mama mia said...

tahniah sue

Si Matatajam said...

Alhamdulillah murah rezeki di bulan yg mulia ni..

Chic Na said...

waa.. shu lagi banyak dapat hadiah. murah rezeki dalam bulan ramadhan ni ye.

jaa memang baik kan.. ^^

Rara Nasiha said...

wahhh, rezeki rezeki :)

Maisarah Azmi said...

tahniah.. bnyak dapat erk.. sama la, baru dapat top up rm50 dari blog fazmie.. rezeki laa tu.. btw, cantik blog

Azzah said...

wah rezeki tu...Alhamdulillah..

^^eKaTiKaH^^ said...

alhamdulillah. rezeki. hihi. jom join kite punye giveaway pula ^^,

rAIHan said...

Tahniah..best dpt hadiah..^^

shedameor said...

wahh, tahniah kak. ehem ehem, share la sikit :P

syiela said...

alhamdulillah rezeki datang tanpa di duga kan

Deq's Qienz said...

wahhh murahh rezeki betoi la..hehee
ehhh blog dah berubah wajah..cantek la,,

Cik Nur said...

Tahniah Jaa..... :)

Cik Nur said...

eh..silap..terima kaseh shu...hihihi...

cik Lilis said...

tahniahhh shu :D

jaakechik said...

amboii chic na..kemain lagi yer... puji nak amende nih?

jaakechik said...

hadiah kecil jer shu, hehe. tanda tq jaa utk shu, coz shu suka ke blog jaa masa jaa kt usm dulu. btw, comel wajah baru blog shu ni, hehe.

Masha Meisters said...

hehe...terbaik la tu...tahniah ye :)

Cendol said...

wahh tahniah ye.murah rezeki shu!

Nyue said...

tahniah shu...menang sakan la yea...
meh share dgn nyue ckit..ehehehehe..
cantik header raya tu...nak jugak bleh..eheheheh

caliph shuriken said...

congratz, shu.. byk dapat tu ^^

Wanieys said...

tahniah shu...murah rezeki :)

p/s:blog shu cantik la hihi

dyabunga said...

tahniah ye..rezeki bulan ramadhan tu..=)