Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Doodle (gif) : Saya Blogger Aktif (Free)





Assalamualaikum kalian :)



Hope kalian sihat sentiasa. Hewhew. Gue bosan so gue saje nak bagi doodle ala kadar kurang upaya gue ni kat korang yang mahu. Huhu. Ehh, ada ke makhluk Allah yang nak ?? Kahkahkah! Sape nak ambil je la. Titew sajew sukew sukew bagiw jew niw. Hiwhiw. Rosak bahasa! Tapi maap la. Doodle gue doodle orang baru belajar. Mungkin ada kecacatan sana sini. Hekhek. Babai :D





(^_^)v







p/s : Ini bukan segmen atau apa-apa. Ini hanya suka-suka. Free gift la konon-nyaa. Hikhik







14 comments:

Solehah Shamsuddin said...

wah doodle lg dy ni.shu,wt la doodle wrne pink.sure org ske nt

~~oOpEt~~ said...

comel la shu :) mesti rmai punya la :D

rAIHan said...

hehe..comel..

p/s:header dah tukar baru..ohsem!!

~Sweet Honesty~ said...

comel2 dudel shu erk..ehe

Trah Zain said...

comel je doodle2 tu :D

Tinta Lana said...

Comel tul tgn doodle tu bergerak..ase terikut2 pa dodel tu buat,heh3

Nurul Iman said...

comellah gmbr tu...cute sgt=]

Wanieys said...

shu cantinyer header tu....klu nk minta tlg shu buat header tuk blog ga wani boleh tak hikhikhik...geram tgk header shu cantik sangat doodle tu

Cik Nur said...

comel lah shu..kira pandai gak shu buat doogle..
nur ni, langsung xpandai...huwhuwhuw..!

Chic Na said...

rajinnya shu mendoodle. :)

cendol said...

comel doodle shu..pndai buat doodle ek.teringin nak reti jugak tp tak reti2

caliph shuriken said...

titew sukew sukew tgk jew ni, hahahaa...

Masha Meisters said...

hehe...hepiy free sgt dah doodle ni...nasib baik xkuar dari screen :P

wan nurul hezrina said...

pandai shu buat=)