Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Doodle : Hantu Air



Bulan puasa kalau dapat minum air bergelen-gelen time berbuka tu dah kira feeeeeel habis ok. Haha. Air tebu, tembikai, laici, lengkong, soya, kelapa semua gue tibai. Tambah pulak ketul ais banyak-banyak. Serius nikmat! Haha. Semua tu sebab napsuu. Napsu ok. NAPSU. Hewhew. Then mula lah liat nak pegi surau buat terawih bagai. Ishh ishhh ishhhh! Tak payah nak pelik la kalau mak panggil gue hantu air. Tssskk! Sampai hati mak.





Moral :

Jangan buat perangai macam gue ok. Tak pasal dapat kencing manis kang. Lebihkan minum air kosong/ air masak ye awak. Bergelen-gelen pon takde masalah. Badan sihat, otak cergas, plus tenaga pon bertambah untuk hari esok. Hihi. Selamat berpuasa untuk hari ke-11 :)






15 comments:

~~oOpEt~~ said...

hantu air rupanya shu nh :D pet lak jarang minum air.. time berbuka pun ada la 500ml ja kot minum.. abis kuat 1l.. hehe :D

Cik Nur said...

oo..byk minum ais..patutlah xsihat2...
jgn byk minum ais ye..nak lepaskan tekak je ok laa..hihih

zacky786 said...

haha.. ingat hantu air btol td..

Chic Na said...

ha shu. jangan lupa pantang pulak ye. minum air kelapa je tau. huhu.. :)

Wanieys said...

minum ais banyak ni...hihihi...tp kan panas skang ni mmg dahaga kan hikhikhik

Niswatus Solikah Samik said...

haha! bila berbuka, x igt makanan dah.. ade air cukup lah! pulak yg sejok2! tp keesokan hari nya, tanggung lah azab... haha! batuk + lesu badan... NAPSU NAPSU! hihi

Cendol said...

haha ingtkan ade doodle hantu air betul2.hihi hang kalo dah mcm tu mmg hantu air la!

zaxx said...

hahahh cute jerk.. sama la..kalo dh balun air tu..sampai kembung..hhihii oh spesies hantu rupanya kita nie..:P

Yumida said...

aah sama la kita shu..cuma minuman manis sy kurang gemar..minum berais mmg peberet no. 1..
dapat layan masa berbuka ni..woooo..gulp!1000x...non stop

wan nurul hezrina said...

nurul [un suka ngan air.kalau tak minum banyakkk air nnt susu takdok.hikhik

Deqla manjew said...

sedut jek teros dari perigi dek oitt.. haha... akk hari tu pun haus sgt2.. bila bukak pose dok minum air jek..kenyang dan kembong perot dgn air jek.. hihi

cik Lilis said...

kalau berbuka kenyang sebab air jela, hihi.

Yana Libra said...

hantu air takpe, asalkan air masak~~~

kena ubah tu shu..hehe~

caliph shuriken said...

xmo minum ais byk2 tau.. nanti tua2 bdan abis sakit, huh...

^^eKaTiKaH^^ said...

kite hantu air gak.. hehe xP