Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Pemenang Random Teka Teki I/C



Assalamualaikum kalian :)


Teka teki pasal  teka tahun IC tu dah tamat. Just a random one. hewhew. Thanks pada kome yang sporting dok main teka teka ok. Lepas ni nak buat lagi la. Ok tak ok tak ? ^^



Dengan ini gue ingin mengumumkan peneka paling tepat
ialah..................................






















NYUE ..! 
*clap clap*



Sape yang tak kenal boleh terjah blog beliau. Tekan je banner OK.
Ehemm! Ahli GSF mesti dah kenal kan. Muehehe 



Jawapan yang diberi ialah : 

Yess! Tu IC time gue Form 3. Tahun 2005. Ekceli purse hilang time Form 2. Time Form 3 baru gue buat IC baru. Muahaha. Jadi pendatang asing dalam diam selama setahun. Ni semua gara-gara takut nak cita kat abah pasal purse kena curik. Plus abah gue garang. Thats why laaaa. Hihi. Jangan ikut perangai gue ok.
 >,<








P/s : Nanti send nama & alamat kat unguviolet307@gmail.com ye Nyue :)  






12 comments:

~Sweet Honesty~ said...

hehe..tahniah yea nyuee..(^_^)

Cik Nur said...

Tahniah Nyueee...!!!
rezeki ramadhan ni.. :)

P/S : Salam Ramadhan buat semua ahli keluarga GSF..mohon ampun dan maaf sekiranya tanpa sedar mahupun tidak jika Nur pernah terkasar bahasa mahupun menguris perasaan semua.. Maafkan Nur...!

Dan selamat berpuasaaa... :)

Wanieys said...

terror betul nyue teka hihihi

are_lin@yu said...

wahhh peneka yg tepat..hehe

~~oOpEt~~ said...

alooo.. salah teka.. haha.. congratz nyue :D

dyabunga said...

tahniah nyue...

shedameor said...

alaaaaaa, nak menang jugak !

Yumida said...

tahniah nyue....rezeki....

Chic Na said...

camne nyue boleh teka betul ni. hihi.. tahniah nyue.

Nyue said...

heheheh....yeahhh betul da teka ni....xsangka gak biasa asyik silap jerr..ahahahahha..

Nyue da emailkan nama & alamat :)

Deqla manjew said...

hurm.. byk ketinggalan ni psl entri shu..cer tgk blog akk..nape x kuar entri terbaru shu erk?

9n0L4 said...

alahhhhhh. sikit je lagi. huhu.