Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Doodle : Mengingati mati

Assalamualaikum kalian.



Ini hanya entry bergambar. Gue kekosongan idea. Selamat malam.





32 comments:

Segelas Milo Ping said...

;)

caliph shuriken said...

nice sharing ^^

Yumida said...

nice mesej...

are_lin@yu said...

nice..ingat mengingati sesama kita ;-)

::dEyb:: said...

yeah...mati itu pasti

lelamaisara said...

jadilah...berguna juga sebagai peringatan ni..tq..:)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Nice..peringatan sesama kita..~

~~oOpEt~~ said...

saling mengingati :)

syiela said...

semakin hari semakin hampir dengan kita...

Arina Shamsul said...

betul tu dik..nice entri :)
tapi kiblat dool tu salah..kalau kat rumah akak ni..hahaha.

Nyue said...

kerna kita xpernah tahu akan tiba waktu itu....ble2 je bleh menjadi sbb...

najihah sahami said...

shud...mtk maaf kalau ada salah slap sepanjang kita kenal. hehe. mana tau umur tak panjang. *mengingati mati..:)

Wanieys said...

mengingati mati itu perlu
nice entry shu :)

cendol said...

btol tu..kene le beringat selalu kan..Cendol belom sedia lagi ni..

Masz Sidek said...

betul tu... kematian tu memang sangat hampir dgn kita...
semoga kita dalam lindungan Allah...

putryteya said...

insaff ... ):

Asyiqin Haulisah said...

yes betul tu awak. :) naiss.

Masha Meisters said...

kita memg wajid mengingati mati....tengs n nice dear :)

Chic Na said...

kan? cuma kita tak tau masa nya. tq shu atas peringatan. ;)

Zul De Alexis said...

sama2 kita ingat mengingati..:)

Si Matatajam said...

Tersangat la betoi. Esok lusa mana la tau kl dah ajal kta ni kan...

Solehah Shamsuddin said...

Ingatlah mati sblm mati mengingati kita. :)

dyabunga said...

mati akan menghampiri kita sama ada kita bersedia atau tak

wan nurul hezrina said...

tiap kali peningkatan umur mmg terasa mati semakin dekat..semoga tak terus alpha

Cik Nur said...

peringatan yang sangat berguna buat kita yang sedang bernafas di bumiNYA..

Yana Libra said...

mati sentiasa dekat dengan kita..semalam kawan leonerz meninggal sebab penyakit di umur 24 tahun..al-Fatihah..

Cik Kay Jue said...

wah2.. da makin mahir melukis.. :)

xila riston said...

ingat mengingati amalam murni lg mulia....thx.
sob2

jaakechik said...

betul tu shu. jaa setuju... ingt mati ni bgus sbnrnya. membuatkan kita lebih berusaha ke jln ALLAH.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

bila selalau ingat mati kita akan berusaha jadi lebih baik

Tinta Lana said...

Salam..

Shu..

Rumah kata pergi..
Kuburku mengatakan..hampirlah kemari.. :)

farah amirah said...

COMEL LAAA :) SUKA-SUKA