Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Budak-budak la ni







Pada suatu petang, seorang ibu membawa anaknya pergi bersia-siar menaiki kereta Polo Sedan.

Ketika dalam perjalanan, si ibu menekan hon ketika terlihat Mak Temah  sedang mengangkat jemuran di ampaian.

Si anak : Apesal mak bagi hon kat Mak Temah tuu ?? Tetiba je 

Si ibu : Mak Temah tu kan sepupu mak. Kena laa hormat. Nanti kau besar buat macam mak ajar ni.

Dalam perjalanan seterusnya, si ibu sekali lagi menekan hon apabila seekor lembu lalu di hadapan kereta.

Si anak : Tuu pon sepupu mak jugak ke ??  (muka tak bersalah)

Si ibu : Pfftttt (-_-)




10 comments:

Cik Kay Jue said...

hahaha... adeh... biasa la pemahaman budak2..

|shuhadaothman|TM said...

ahaha. tu la pasal. mcm2 :D

shedameor said...

haha. salah paham sudah :)

Fiza Diaries said...

budak-budak tera nak besar.. hehehe..

FARHAN said...

hahaha.. hadui... kelakor!
ngn bdk2 ni mmg kena byk besabar.. hikk

|shuhadaothman|TM said...

haha. kalau hon BB pon boleh kte sedara jugak nnti. ahaha

|shuhadaothman|TM said...

ahaha. tu la. kemain rmai la sedara dy lau cmtu. xD

|shuhadaothman|TM said...

hahaha. slmt xde anak sendiri lagi. hikhik XD

caliph shuriken said...

polo sedan tu.. tersenyum bangga si lembu kn, hukk...

|shuhadaothman|TM said...

ahaha. kalau boleh lembu tu pon nk ikot skali naik sedan :D