Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Doodle version Shuhada Othman. (muntah)





Tadi kan kite try buat doodle. Alahaiii. Orang buat doodle , ko pon nak buat jugak kan Shuhada kan. Tssskkk. Well , kite ni freshii lagi. First time ngetry mende photoshop ni. Haha. Teringin weee. 2 jam aku buat taw. Lama kan. Erkk..Kan dah cakap aku ni freshii. Kiki. Hasilnya ???
Amacam ?? Ayu tak doodle aku. Wakaka

Ok bai. Tu je nak cite pon (^_^)




Usha tuto AliefDotCom. Thank you alief for sharing :)
Kritikan anda amat diperlukan. Hikhik


22 comments:

eryn daud said...

comel, buatkan eryn satu boleh? plezz~ haha

|shuhadaothman|TM said...

haha. eryn perli ka xD

reza ahmad said...

terernyew... :) bole ajar...heeee

Fikri said...

Lukis xabis. dh smart dh 2.. :D

Scarlett O'Hara said...

Comelnya!Akak langsung tak reti buat! :D

caliph shuriken said...

klau result doodle kali pertama dh cmni kira bgus laa.. nanti upgrade lagi yer doodle ni ^^

Cha_Haya said...

ayu... mcm tuan yg buat doodle tu.. hikk.. >.<

shedameor said...

whoaa, doodle comel gilerr :)

|shuhadaothman|TM said...

xde nye terer reza. hakhak. kne hadap tuto org je ni. lau x lidi je la yg jadi ;P

|shuhadaothman|TM said...

Hee. doodle kurang sifat ni. Btw, thanks fikri :)

|shuhadaothman|TM said...

Thanks akak. Ni shu sje2 nk try rse cmne wt doodle. Hikhik. Tapi ni je yg jadi ;D

|shuhadaothman|TM said...

Thanks caliph. Hee. InsyaAllah nnti blajo lagi cmne nk upgrade anggota lain ;D

|shuhadaothman|TM said...

Alalaa. malu kite. haha >,<

|shuhadaothman|TM said...

Xde la sheda. Hikhik. Pape pon thanks puji doodle kurg sifat shu ni. ;)

reza ahmad said...

tpoooooo :P

hazfee said...

ok la ni untuk pertama kali kan. hehe.cuba berlatih lagi :D

|shuhadaothman|TM said...

betul laaa. lain la org tu hbt photoshop ni :P

|shuhadaothman|TM said...

Hehe, thanks hazfee. InsyaAllah, still mcuba ;D

Cik Kay Jue said...

wah2... sama la kita ckj pun baru je siap hasil kan doodle ckj... memang baguskan alieff buat tutor tu.. senang nak ikut.. insya Allah lame2 mesti lagi hebatnyer shuhada pun doodle..

best + seronok + puas hati + tak sangaka kan doodle kita menjadi! >_< hehehe..

|shuhadaothman|TM said...

betul2. cepat phm tgok tuto die. InsyaAllah. hihi. leh buat hobi lepas ni :D

Sekali da jadi rsa bangga jap. hahaha >_<

Fiza Suhaimi said...

Comel dan ayu! :)

|shuhadaothman|TM said...

macam akak kan ? wakaka :D