Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Muka gue ni tua sangat ke ??



Selamat malam sayang :)


Petang tadi gue selamat pegi tengok member sekolah rendah gue kawen. Ok! Da ramai membe sekolah yang kawen sekarang. Tu memang x dapat disangkal. Jodoh kan. Lagipun Allah dah tetapkan setiap perjalanan tu untuk kita. Hee. Tahniah kawan. Be a good wife hokay. Ekcelii kan, dah 10 tahun gue tak jumpa dia. Last gue jumpa dia time umo 12 tahun. Alhamdulillah, Allah masih panjangkan umo untuk kami bersua. Terima kasih Allah :') 


Biasa la kan. Bila dah lama tak jumpa, benda first sekali kena buat peluk cium puas2 (pipi dahi sahaja) dulu then baru salam. Eh?? Bukan salam dulu ke?? Ok, tu memang pesyen bila dah rinduuu sangat. Haha. Lepas tu pegi cari mak member and salam. So, dapat la ole-ole telur. Hikk. Errr. Yang peliknya, asal gue pegi kawen kawan or sedara dekat , mesti soalan ni yang dorang tanya :3


Gue : Alahaaii makcik..lamanyeee tak jumpa.
Mak member (contoh terdekat) : Haaa tulaa Shuhada , kamu bila nak kawen? (sambil peluk gue)
Gue : ....(kembang and kempiskan hidung then senyum)


Gue nak jawap apa pon tak taw. Perlu ke gue cakap gue dah beranak 3.  Perlu ke?? Perlu ke? Hewhew :P



Ke sebab dorang takut gue jadi anak dara tua ?? That's why suka sangat tanya.  Ehh ! Tua sangat ke muka gue ni ?? Setahu gue muka gue ni macam umo 17 tahun ade la. Kan kan. Haha :3





33 comments:

Fiza Suhaimi said...

Muka akak sweet sangat! InsyaAllah, nanti sampai seru la tu akak.. I always pray the best of u akak.. Akak jangan lupa jemput adik plak ye.. kuikui.. :D

|shuhadaothman|TM said...

Amin amin. Thank you adik :) InsyaAllah, smpai seru mesti jemput :D

jelah said...

akak xder calon lgi ker?kalo xder leh tolong carikn..he3..

|shuhadaothman|TM said...

ekeke. wow! ad org nk tlg carikan. :P

syiela said...

kalau dah sampai seru jgn lupa rakan2 alam maya ni ye :)

|shuhadaothman|TM said...

hehe. InsyaAllah tak lupa kak syiela :)

Shellya... Kami Gembira... said...

bestnyer dpt jmpa kwn lama.. peluk2 cium2.. seronok!
InsyaAllah jodoh Allah yg tentukan.. Enjoy dulo! Baru happening! heheheee :)

Syed Salleh said...

Muke sweet :p
Mangkuk ayun mane cakap muke tue ni.. mate ngn ting tong kowt..

(http://syedsalleh.blogspot.com/)

|shuhadaothman|TM said...

Hee. best sgt2 dear. boleh peluk cium plus cubit cket. hehe
Yup ! betul kan. Rileks dulu. hihi. bg ad semua aset dulu. :D

|shuhadaothman|TM said...

ahaha. rabun siket maybe. muke sweet cmni pon ckp tue kan. wakakaka :P

reza ahmad said...

umo cam dak umo 12 bkn 17 lg ptt la x smpai seru g :P

jaakechik said...

muka comel lote ni dikatakan tua? ...mmg sah rabun!

|shuhadaothman|TM said...

ahahaha. gue rasa nak karate lu pakcik :P

|shuhadaothman|TM said...

ekeke. pdahal bdn x besa mne pon. pelik kan :D

sis92 said...

apa lagi cepat2 le sikit :P

shedameor said...

comel ape :)

|shuhadaothman|TM said...

sis sapot la dodol sket nnti eh. haha :P

|shuhadaothman|TM said...

sheda lagi comel :)

Selendang Merah said...

Tua? muka comel kut...nasib baek x duk dekat sebelah rumah SM kalau tidak..sm akan tanya So will u marry me? ahaha

caliph shuriken said...

suruh jaa diorg sponsor kenduri kwen shu, bru bole kwen cpat2 kn, hikk...

|shuhadaothman|TM said...

hahaha. soooo sweeeet sm.. :D

Beckhrooy said...

ingatkan 17 tahun tadi hehe

Beckhrooy said...

ingatkan 17 tahun tadi hehe

|shuhadaothman|TM said...

kan3. dok tnya mcm nk sponsor je dorang tu. ekeke. luas tpk tgn shu tadah klau nk sponsor. haha xD

|shuhadaothman|TM said...

wakaka. seee..kan dah ckp muda lagi kite ni xD

-SUPERGIRL- said...

muda trang tang tang lagi neh .. Buta kayu ka yg ckp tua? Hahahaha

reza ahmad said...

trime la hakikat :P

|shuhadaothman|TM said...

ahaha. redha je la :P

|shuhadaothman|TM said...

ahaha. kan kan :D

~~oOpEt~~ said...

sat nk tgok.. xnmpk tua pn.. sapa kata? ce suh dye scan shu skali lgi :P

Cik Kay Jue said...

hehehe.. biasa la tu shu... soalan tu memang biasa ditny.. hu...

|shuhadaothman|TM said...

ahaha. kne sediakan mesin scan siap-2 ni pet :P

|shuhadaothman|TM said...

kan ckj. soalan wajib ditanya tu. haha